-MOHD NURUL AKLA BIN MOHD AZLAN--LIFE STORY-

Thursday, March 31, 2011

-Aku Dah Tua-


Seorang staf telah dimasukkan ke Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan

Ditulis oleh tahar   
Rabu, 10 Februari 2010 12:34

kerana mengalami komplikasi pada urat saraf pada kaki. Beliau adalah Buruh Asing di Unit Elektrik JPPH mengalami bengkak-bengkak pada pangkal peha yang serius sehingga tidak dapat berjalan dengan baik. En Akla ditahan di wad Kiambang pada 10 Jan dan dibenarkan pulang pada 14 Jan 2010. 

Atas dasar keperihatinan dan tanggungjawab pihak KASEH telah membuat lawatan dan memberikan sedikit sumbangan kepada beliau untuk meringankan beban yang
dialami.

Ramah Mesra - Timbalan Pengerusi KASEH membuat lawatan sambil bertanyakan khabar kepada Akla.

Buah Tangan - Timbalan Pengerusi KASEH memberikan sedikit buah tangan sambil diperhatikan oleh Fitry.

-Aku Dah Tua & Bile² mase je boleh mati-

Copy from - http://jpph.ump.edu.my
 (Kenangan Masuk Hospital)

3 comments:

Fairy said...

citer tahun lepas kot ni...citer zaman dinosour

NURBAITI KAMARUZAMAN said...

fairy, both of us da ada pengalaman masuk ward..
ko bile lagi..??
hahahaah~ peace!

Fairy said...

aku? masuk wad? aku lg dulu masuk wad dari korang 2 orang k. lahir2 je dah kena sawan. Lagi teruk. Tak cayer? Sila tanya my dad. Syukur banget Tuhan panjangkan umur. Next time aku masuk wad is when m going to have MY BABY! heheheh...