-MOHD NURUL AKLA BIN MOHD AZLAN--LIFE STORY-

Sunday, March 13, 2011

-Relax your mind-

Salam 1 Malaysia, Sabtu aritu YAB PM dtg tempat keje aku, so aku & team aku kena make sure event ni berjalan ngan lancar, stat dari Isnin sampai Sabtu kena keje overtime, tp xpe, atleast boleh jumpe PM secara live... by the way that not the point of this posting... lepas lawatan PM tu, aku lepak la ngan KK kat tempat² yg menarik la gak, even xde la lepak lame, just niat nk rehatkan otak je... so aku nk share la khazanah yang ALLAH suruh kite jage ni, so anak, cucu, cicit & generasi akan dtg dpt tgk benda ni smpai hari kiamat...


Ops, kaki ni xleh nk share la... g jalan² merehatkan otak yg dah penat sgt, tp smpai je rumah terus tido, sbb badan dh penat jalan jauh², heheheh...

Aku terjumpe gak dinosaur mase perantauan aku ngan member² aku ni, tp dinosaur ni pandai jalan gune 2 kaki je, sgt hebat & macho, aku terkesima tgk dinosaur ni... kalau korg tengok pn conform terkesima jugak la, I see a charming dinosaur with my own eyes, hahaha....

Dinosaur yang agak charming rasenye, terkesima aku tgk dinosaur ni, hahahah...

Dinosaur gemuk lg hodoh menghampiri dinosaur yg lebih besar & kacak, hahaha... then perjalan diteruskan lagi, aku terjumpe lak sami tgh buat meditasi yoga kat tepi laut, nampak aneh je sami ni, xde la botak kepale, nampak muke innocence je, gile xmalu buat yoga sorg² kat public... aku tanye la dia kenape dia buat yoga kat sini... dia pn jawab, i`m on my journey to the west, waiting for my fellow friends to fetch me here... what the hell, dia ingat ni cite Journey to the west ke? hampeh tul...
Ni la muke sami yg xtau malu tu, kalau jumpe mamat ni sila hantar ke rumah kebajikan masyarakat, hahaha

Saje je nak mengarut di pagi hari ni, otak aku sgt penat sampai hari ni, rehat xcukup... i need some rest... nanti kalau idea ngarut lg aku cite... k la all, adios...

1 comment:

Fairy said...

mengarut mengarut... :) perbanyakkan gambar pemandangan plz... TQ!