-MOHD NURUL AKLA BIN MOHD AZLAN--LIFE STORY-

Monday, March 28, 2011

-Cubic-

Salam, lame dh xupdate benda ni, byk benda kena buat minggu lepas... so arini aku nk cite pasal cubic la... adik aku sgt expert main benda ni, aku sampai skrg xtau step nak completekan benda ni... cubic ni byk jenis, ade yg 4 x 4 x 4, 6 x 6 x 6, 9 x 9 x 9 & etc... yang selalu org main 3 x 3 x 3... aku xtau la mcm mn org boleh main benda ni & rekod adik bongsu aku boleh selesaikan benda ni dalam 2minit, sgt hampeh budak tu...
Aku mmg ade niat sebelum aku mati aku nak siapkan benda ni, so selagi xsiap benda ni xboleh la nak g syurga, hahaha... mengarut je, tp aku mmg nk sgt pandai main benda ni, sgt mencabar idup aku... tp tu la, penyakit tua ni menyebabkan aku cepat mengalah setiap kali nak completekan, sgt mencabar idup sekarang ni...

Tp aku dah terjumpe 1 cara paling mudah nak selesaikan masalah cubic ni, aku rase xde la susah sgt, so dalam gambar kat bawah ni dia akan explain cara t`mudah utk selesaikan, so aku harap korg semua dpt selesaikan cubic ni dalam mase paling pantas...

So pls enjoy playing your cubic... adios...

No comments: