-MOHD NURUL AKLA BIN MOHD AZLAN--LIFE STORY-

Wednesday, March 16, 2011

-What`s in my head?-

Salam, arini aku ade mase lapang sikit, so boleh nk nk memblog, ptg ni stat memikir masalah negara... so mase yg ade ni aku gune la utk merapu... aku saje je, rase mcm nk menulis, tp sebenarnye aku ni pemalas sgt la jugak... ape² pn just for fun...

What`s in my head? aku pn xtau ape yg ade, byk sgt sampah sarap rasenye, smpai dh xboleh nk sort ikut keperluan, semua benda nmpak same je dlm otak aku... processor oldies punye, so mase utk memproses data sgt la lambat.

Ape yg ade dlm kepale aku skrg ni, aku nk teknologi yg menarik utk dijadikan teman bersama, haha... aku xtau la kenape aku ni jenis xbersyukur ngan ape yg ade, dh dpt labtop free pn still nk benda alah mcm kat bawah ni, mmg dari dulu aku nk, tp xmampu lg nk beli, heheheh...
Macbook series

Tak tau la bile boleh dpt benda ni, just dok mengidam je la... nak beli mahal sgt, lari la bajet bulanan kalau beli, hohohhoo...

Benda yg ade lg dlm kepale aku, i-phone 4, aku rase same je mcm i-phone 3gs, just ade 1 je function lebih, boleh wat video call + grafik dia betterer dari 3gs la... bentuk dia je kurang sexy, so aku xberape nk minat dr segi bentuk je, tp dr segi function agak menarik gak....
I-phone 4

Ntah bile lak boleh beli benda ni, kalau beli sekarang conform bajet negara jadik makin kucar-kacir, dah la Jepun kena tsunami, so akan efect ekonomi negara ni... back to the story, aku harap 1 ari nanti aku mampu la miliki benda ni... hahahahha...

Ape lg dlm kepale aku, kepale aku sbnrnye 0 je, ade vacume je dlm otak ni, smpai tahap xtau nk isi ape dah... nk isi benda ilmiah slalu kena reject pak guard dlm kepale ni, nk isi benda baik dlm ati byk lak setan²... confius², hahaha...

So pengisian yg paling sesuai just b`fantasi je, senyum sorg² sambil buat keje... fantasi dpt macbook & i-phone, hahahah... sgt malas nk mengarut arini, aku xrase mood aku menarik, jap² lg ade benda paling aku xsuke kena conduct, meeting...

K la, mood utk mengarut dh abis, entry paling bosan sepanjang b`blog... hahaha... adios...

1 comment:

Fairy said...
This comment has been removed by a blog administrator.