-MOHD NURUL AKLA BIN MOHD AZLAN--LIFE STORY-

Thursday, March 24, 2011

-Basketball-

 Salam 1 Malaysia, aku kembali beraksi dalam kancah dunia sukan basketball, hahaha... gaye cite mcm hebat sgt je... saje nak share cite ni, aku dah start balik main baskteball, aku rase heaven gile dpt main blk, setahun dah tak main, court lambat siap delay on byk sgt aspect... so xkisah la, yg penting skrg tiap² petang aku dah boleh membuli student blk, hahahahahah...
Dah 3 hari berturut-turut la gak main, tp student still anggap aku student gak, so just keep it silance, kalau aku bgtau aku staf dorg treat aku mcm old folk lak, so aku je la yg dpt bola nanti, sgt xbest bile main xde saingan yg memberansangkan, hahahahah...
Nak dijadikkan cite, aku main gune kasut takraw je, malas nk beli kasut basketball dah, gile babeng mahal, tp baru 3 hari pakai main basket dah berlubang, so nak tak nak kena pikir pasal kasut basketball, mane la nak cekau duit, gaji bulan lepas pn xabis lg, hahahaha.... mengarut je, aku excited gile blh main balik ni, so lps ni badan aku makin kurus la, main smpai tahap membunuh diri, t-shirt yg pakai tu bile perah lepas main boleh penuh 3baldi, hahahah...
Gile² excited, ni la tujuan aku nk keje kat ipt, petang² boleh main basketball lg, hehehe... xtau la sampai bile boleh main, i`m getting older, my back pain always killing me, I don`t care, as long I can play, I will play it... i love this game, hohohohoh.... adios...

3 comments:

Fairy said...

bersederhana tu penting. jgn smp memudaratkan

NURBAITI KAMARUZAMAN said...

after u da kiok, dat back pain wont bother u nemore.. so, keep on playing.. hehe~ pis! pis!

~Z-MNA-MA~ said...

hahahahahahahhaha...