-MOHD NURUL AKLA BIN MOHD AZLAN--LIFE STORY-

Wednesday, April 13, 2011

-Hari yang panjang-

Salam, arini 1 ari aku meeting je, hidup aku utk meeting je, luahan idea smua dlm meeting, tp implimentation xde pn... so same je ckp ngan tong smpah kosong... meeting bg org yg malas nk wat keje dorg suke la, tp bg aku meeting sgt bosan, i`m to young for this thing, hahahah... to young? mcm ape ntah, umur dh smpai tahap org tua xsedar diri ni...
Ape fungsi meeting? meeting ni tempat berkumpulnye cerdik pandai bg menyelesaikan masalah, semua org duk berbincang mencari solution, so kat sini dah aku rase aku dh xlayak, aku bukan cerdik pandai, jauh lg nak smpai tahap tu, hehehehe... tu pendapat aku la... definisi pandai ni xsemestinye dalam akademik, just pandai dlm bidang dia, mcm aku sgt pandai mengumpat, so setakat ni xde pulak meeting isu mengumpat, tp kalau ade meeting yg berisukan mengumpat sila ajak aku sekali ok....
Kenapa perlu meeting, meeting ni kadang2 tempat aku tido je, smpat la gak aku melelapkan mate, 20minit all out, hahaha... meeting xmemberikan kepuasan kerja pd aku, aku nk keje yg mencabar bg menghabiskan mase mude aku ni, hehehe...
Meeting ni yg bestnye bile abis ade makan, lagi kaye jabatan tu, lagi best la makanan dia, hahaha... tp slalunye meeting xde makan pn, just mcm perbincangan biase... kenape ade meeting? ape keperluan meeting? meeting ni kadang² buat 1 benda jd clear, tp kadang² benda jd makin serabut & slalunye meeting ni jadi gelap je, sbb aku slalu tido, hahaha...

So ape² pn, meeting ni mesti ade kebaikan gak, jgn asik fikir negatif je ok... k la, aku dh malas, adios...

No comments: