-MOHD NURUL AKLA BIN MOHD AZLAN--LIFE STORY-

Monday, February 7, 2011

-Starting a simple story-

Just a small introduction , name aku Akla... org Perak, suke merantau semua tempat, tp suke t`perap kat rumah... 2 la hidup aku yg bosan bg org lain, tp bg aku 2 la idup yg menarik, menghargai rumah & org sekeliling...aku jenis simple je, suke berjanji, tp suke gak lupe, idup penuh dengan misteri, hahaha...

Aku dah tua, dah keje pun... keje biase² je, sekadar boleh idup, mase depan yang masih dirancang, banyak benda nak buat, tp masih samar², ape² pn life must go on...

Bosan asik cite psl idup aku, even aku xcite ape² pn, aku just suke smua benda, idup aku ngan sukan mmg xboleh dipisahkan, aku adalah superman dlm idup aku, aku nk buat semua benda even benda tu aku xtau, hidup sekali, kalau xcube semua benda dah mati nanti tak dapat nak cube lagi, so cube je la ape yg aku rase nak, tp kena berlandaskan prinsip, pegangan idup & agama, jgn cube benda² pelik,bukan² & haram...

Aku pengila basketball yg tegar, sukan paling aku suke sgt², aku rase sampai aku tua la main benda ni, 1 mission aku xtercapai lg, aku nk slam dunk, mase kat U dulu ade dunk, tp tiang kat sane agak rendah, cabaran agak kurang... Alhamdullilah target aku masih boleh diteruskn, skrg ni tengah tunggu gelanggang siap, rase xsabar lak nak ber"basketball" lg, lame dh aku xmain...

Let`s make it short, aku tulis blog ni pun sebab aku ni jenis pelupe, so aku harap benda ni boleh jadi life diary aku... harap benda ni boleh simpan semua kenangan idup aku as hamba ALLAH...

No comments: