-MOHD NURUL AKLA BIN MOHD AZLAN--LIFE STORY-

Sunday, February 27, 2011

-Kejohanan Bola Tampar '11-

Salam 1 Malaysia, saje je nk letak cite pasal game semalam, walaupun aku xde la hebat mane, atleast aku cube gak main, dh setahun berenti main benda ni, last² kena main gak untuk jabatan, almaklum la aku kuli, kena la ikut arahan, hehehe... by the way game semalam alhamdullilah kiteorg menang, berkat team work kiteorg, nak harapkan aku, aku rase aku paling hampeh semalam, hahaha....
Game ni merupakan kejohanan tahunan anjuran Jabatan Bendahari UMP, tahun ni laluan team aku agak mudah la kot, lawan semua agak lemau dalam group G ni, so harap la game petang ni team aku menang lg, insyaALLAH...
Team aku semua laki, mmg la sebab aku masuk team laki, so semula jantan² sasa la dlm team ni... by the way majoriti still bujang, sape² yg bace post ni pilih je mn 1, aku akan tlg korg kenal² mamat yg korg minat, hehehe...

2 comments:

Fairy said...

congrats!

NURBAITI KAMARUZAMAN said...

sila tunjuk gambar paspot yg bujang2 tu.. bole aku buat kawad cam utk pilih 1.. jgn lupa letak caption jwtn dorg n gred gaji skali k.. penting tu.. hahahaahha~