-MOHD NURUL AKLA BIN MOHD AZLAN--LIFE STORY-

Thursday, February 17, 2011

-Rindu untuk belajar-

Kadang² aku rase mcm nk belajo je blk, aku mmg ditakdirkn utk belajar je kot, "Process of learning never stop until I die" tu moto idup aku sekarang... tp mmg tiap² ari aku belajar, sejak aku lahir aku belajar... mase dlm perut aku dh belajo berenang, keluar dr perut aku belajo lg, blajo b`jalan, makan, b`cakap & etc... masuk umo 6tahun kena g tadika, aku tadika sehari je kot, aku xsuke berengang ngan mak aku... hahaha... then 7tahun aku g sekolah rendah la, masuk darjah 1... aku sekolah rendah smpai darjah 6, rasenye semua budak kena sekolah sampai darjah 6... mase sekolah rendah aku xsuke bab akademik pun, aku suke sukan & bertumbuk je... tingkatan 1-5 aku sekolah menengah lak, tingkatan 1-3 aku mmg tengin, aku xsuke gak akademik, suke b`sukan je... tingkatan 4-5 aku main je gak, 2 keputusan SPM aku macam hampeh, tp ok la gak, cukup makan even xusaha mane pn, ALLAH sentiasa bg aku peluang utk b`ubah...
                                                     Gambar Darjah 6
Skrg aku rase nk belajo lg, atleast aku boleh capai benda paling tinggi yg aku mampu capai... kan best kalau name aku ade Prof. Dr. Ir. A... mengidam gile name panjang² mcm tu, mesti IC aku kena double size, xcukup ruang nak taruk name aku pn... xpn org nk bg surat kat aku, 2 helai kertas A4 utk tulis name aku je... mnarik²... hahahah....
Aku harap cite² aku t`capai la sebelum aku mati... sebelum ni sukar mcm mn pn aku boleh je tempuhi, so skrg beberape task je lagi utk aku capai cite² aku, harap aku mampu...

3 comments:

Fairy said...

Ehem...ehem...nama u da cukup pjg k! hahahah... Best of luck & trust me, u can achieve whatever you want in your life ;p

~Z-MNA-MA~ said...

how did u know i can achieve it?

Fairy said...

let me answer that question in my blog k :P