-MOHD NURUL AKLA BIN MOHD AZLAN--LIFE STORY-

Wednesday, June 1, 2011

-PC-

Salam, tibe² rase mengidam nk pasang PC, lame dh tinggalkan job ni, mase belajo dulu suke tul pasang PC org... tibe² lak rase rindu time dulu², hahaha... lame dh tinggalkn zaman jadik teknision komputer utk kawan².... nk cite pasal keganasan aku time repair PC dulu, byk sgt benda jahat aku buat, even harta bapak aku pun aku sebat, hahaha... bapak aku mintak aku repairkan labtop dia, mase tu zaman external hardisk 2.5", nk beli mase tu xmampu, so aku ambik la peluang, alang² dia suruh repair labtop dia, aku sebat hardisk labtop dia, 80GB, then gantikan hardisk lain saiz 4GB... tp tembelang aku t`pecah bile bapak aku g anta labtop dia kat kedai, hahaha... tp yg menariknye dia xmarah aku, just that sampai sekarang la dia ungkit...
Pakcik & makcik aku pn ade suruh aku buatkan PC dorg, tp aku ambik untung gile², tp kalau dia beli sendiri kat kedai pn conform lg mahal, aku ambik untung pn takat RM250 je, kira b`baloi la kn, keje pasang ni agak rumit, then nak install software & OS lg...
Tp rase sgt nk buat job ni blk, just for fun, lame dh jari jemari xseluk dlm badan komputer tu, ayat agak lucah, tp ok la kn, hahaha... benda² mcm ni boleh membuatkan idup aku xbosan mcm biase, ade benda nk buat for weekend, so sape² nk consultancy@pasang PC sila carik saya, for free, hahaha... k la, adios...

No comments: