-MOHD NURUL AKLA BIN MOHD AZLAN--LIFE STORY-

Wednesday, June 1, 2011

-Bulan 6-

Salam, bulan yang agak baik utk aku... biar la jadik rahsia aku kot, takut kalau dicerita jadi riak pulak... xpe la... just nk bgtau bulan ni aku sgt b`tuah... sgt luar biase... byk benda nk jadik, smua personal metter je... by the way, i`m going to China this month, so excited, hahahaha....

Tp xbest gak, bukan musim salji, nak merase salji... mintak² lepas ni dpt g oversea time b`salji...

Lame dah aku stop menulis, maybe aku sibuk sgt @ maybe otak aku serabut sgt, aku pn xtau, just bile nak stat menaip je mood aku ilang, feel yg dulu dah xde, byk benda aku t`lepas kot, smpai tahap bosan dah ngan membuat keputusan ni... mcm xgune je kursus kemahiran membuat keputusan yg aku g aritu, xmembantu aku pn stakat ni... tp xpe la, permulaan bulan 6 yg menarik, harap lepas² ni idup aku jadik makin menarik... aku harap makin byk aktiviti yg boleh aku buat & join lps ni, aku sgt memerlukan aktiviti smpingan utk teruk kekal waras....

Rase sgt xsabar nk g China ni, sgt² excited... proses buat pasport pn dh selesai... cite wat pasport ni menarik gak, lame gile menunggu, tp ok la gak, paspost siap hari ni gak... ingatkan sejam siap lepas anta borang, tp 1jam siap lepas pembayaran, tp xpe la 2, yg penting aku sgt teruja nk g China, nk jumpe sanak saudara kat sane, hahaha... k la, aku xtau nk mengarut ape lg... adios...
Xsabo nk g tempat ni...

2 comments:

dill said...

akla, bestnye!

~Z-MNA-MA~ said...

Xtau la best@x Dilla, tp sgt excited, hehehe...