-MOHD NURUL AKLA BIN MOHD AZLAN--LIFE STORY-

Wednesday, June 8, 2011

-APC = Anugerah Perkhidmatan Cemerlang-

Salam 1 Malaysia, just nak share pengalaman, 8/6/2011 aku dpt anugerah perkhimatan cemerlang, aku pun xtau kenape aku dpt, aku pn xtau ape yg aku buat smpai dpt benda ni... tp ok la, penghargaan & penghormatan utk perkhidmatan aku tahun ni, aku bersyukur sgt2 dpt, even aku rase mcm xlayak... anugerah ni membawa makna dlm idup aku, tp xpenting bagi aku, yg penting lepas ni aku keje dengan lebih cemerlang & ikhlas lg, aku janji dgn diri sendiri aku perlu usaha lebih gigih utk pergi lagi jauh...

Mase sekolah dulu aku xpernah pn dpt anugerah cemerlang ni, mase sekolah aku harap sgt aku dpt anugerah cemerlang, tp smpai sudah xdpt, hahaha... xpe la, mase keje ni aku tebus semua kesilapan&kegagalan lampau aku...

Aku bukan nk membongkak dengan becerita tentang ape yg aku capai, mmg blog ni dibuat utk jadi kenangan hidup aku, aku mintak maaf kalau ade sape² yg xslesa dengan penulisan aku, just want to share my life story, even benda xseronok pn ni pengalaman idup aku... aku nk ade memory, even kalau aku mati pn, parent, adik² &sedara-mara aku boleh bace benda ni smpai bile²...

Terima kasih ALLAH sbb sentiasa memberikan peluang kepada hamba mu yg hina ini utk berubah...
Adios...