-MOHD NURUL AKLA BIN MOHD AZLAN--LIFE STORY-

Sunday, October 16, 2011

-Last night incident-

Salam, satu pengalaman yg agak unik&boleh memecahkn jantung aku... semalam aku tido agak lewat la gak, ade mission hidup yg perlu dilengkapkan, alhamdullilah hidup aku makin bermakna... back to the story, smlm aku tido dlm kul 1.25am kot, sblm tido aku bace buku yg Ad bagi, bagus buku tu, mmg membina...
Nak dijadikkan cite, dalam kul 2.30am aku dh terbangun & xleh tido blk, bangun² je aku mcm terdengar org jerit, terus jantung aku mcm berderau je, ni la 1st time dengar org jerit pagi², slalu aku je yg jerit pagi². Baru aku tau ape yg jiran² rase bile dengar aku jerit, hahaha... aku tertanye² gak, aku mimpi ke? sbb aku mimpi Penolong Pengawal Keselamatan Najid sound aku sbb xsign bil letrik asrama, agak pelik mimpi tu, arini aku nk g jumpe Najid ni nk sound nape masuk mimpi aku, wat tido aku xtenteram, hahaha...
Dalam 20minit lepas aku jage tu, tibe² Polis ketuk cermin tingkap "rumah sewa" aku, sbb aku bangun je terus bukak lampu then sambung bace buku td... terkejut gak, nape lak polis dtg malam², nk tangkap aku sebab aku kacak sgt ke? susah la mcm ni aku nk idup, hahaha... Then polis tu tanye, ade dengar ape² xmalam ni, aku ckp la ade, td mcm terdengar org jerit, tp aku xpasti betul ke x, sbb macam mamai je mase tu... Then Polis tu ckp mmg ade org jerit, aku tanye la ape hal? dia xnk bgtau, hampeh tul, jantung aku tengah berderau ni dia leh ckp xtau, kang aku pulak yg menjerit baru polis tu tau... so aku rase pagi tadi mmg ade kes, xtau la how big that case, hope that org yg menjerit tu selamat... aku xleh tido smpai skrg, kepale dh pening²... hmm... xpe la tu, kira pengalaman hidup la ni, harap lepas ni xjadik lg la, aku makin tua, jantung aku makin tua gak, xleh terkejut² sgt, hahahaha... k la, malas nk ngarut dah... adios

No comments: