-MOHD NURUL AKLA BIN MOHD AZLAN--LIFE STORY-

Thursday, May 5, 2011

-Keganasan aku di gelangang bowling-


Salam, entry ni utk mengingatkan semua jgn cabar aku dlm sebarang aktiviti sukan, hahaha… aku sgt cepat belajar bab sukan ni & aku gak cepat mengutuk org kalau dorg kalah, hahaha…

Selase lepas, ade la org memberanikan diri ajak aku main bowling, aku ni pantang sikit org ajak, dlm keadaan malu² aku ckp ok je, tp aku xpandai main tau, just cukupkan org je la… so mamat ni pun puas ati la ngan jawapan aku… aku tgh sibuk² meeting pn boleh gak bg jawapan macam tu, aku ni jenis malas nk b`pikir panjang la kot, biarkan dia seronok dulu, (mlm nanti baru aku blasah ko, kate hati aku, ahahha…)

Aku sure dlm kepale mamat 2 rase ni aku ni taraf² ayam je bab bowling ni, aku mmg jarang sgt main bowling, bukan sukan kesukaan aku, kadang² main gak la ngan adik² & kawan²…

Malam pn menjelang, nk tunggu dorg punye la lame, aku hangin tul ngan org yg xmenepati mase, even aku pn kadang² mcm tu, tp aku ade alas an yg sgt kukuh kalau aku lambat pn… 15 org semua main malam tu… main 2 game je, dorg rase dorg conform menang, wat pe nak main byk² game, dia dah tau sape menang, kate hati dia la kot… aku mcm ade kuase boleh bace pikiran org lak, ehehhe…

Let`s make it short je la ok, game pertame aku xscore byk pn, tapi still no.1 la, dlm 135 je jatuhan pin, no.2 dapat 134, mmg luck aku mlm tu baik la kot… tp game yg kedua, nasib aku xsebaik game pertame, tp ok la…

Aku suke gune nick name Mr.A, so don`t mess with Mr.A ok…. hahahahaha… second time aku dpt cecah 200. 1st time dulu tahun 2009, dapat 210… tahun ni dapat 206 je, ok la gak… so aku la juara malam tu, hahahah…. Dorg dah xnak ajak aku main lg lepas ni, hhahahah… k la, malas nk mengarut dah, adios….

No comments: