-MOHD NURUL AKLA BIN MOHD AZLAN--LIFE STORY-

Monday, May 11, 2020

- Kehidupan -

Assalamualaikum wbt,

Dalam kehidupan ni ada masa turun naiknye, ada masa kita rasa kita hebat, ada masa kita rasa kita teruk... Kehidupan kena teruskan walau apa pun jadi...

Cuma nak share beberapa benda sepanjang Perintah Kawalan Pergerakkan ni... so lebih kurang 2 bulan dah duduk terperap dalam rumah... cuma aku mungkin bernasib baik sikit compare daripada orang lain, aku boleh gi balik ofis bila-bila masa je & aku ade benda2 yang aku kena jaga sekitar sini...

Nak dijadikan cerita, awal2 PKP dulu rusa peliharaan ini melahirkan anak la, so kelahiran yang sangat diharapkan la rasenye... at the first stage tengok ibu & anak rusa ni sihat walafiat je... but suddenly next week ibu rusa ni mati... xpasti puncanye, we did invite veterinar Kuantan masa dia sakit, still can't manage to save the mother... tapi tu la, kematian yang sangat terkesan untuk kerja aku buat masa ini...

But, dah 2 minggu anak rusa tu masih survive, harap survive la sampai tua... harap sangat doa & semangat dari semua untuk doakan kebaikkan...

Yup, rusa tu merupakan part penting dalam UMP....


No comments: