-MOHD NURUL AKLA BIN MOHD AZLAN--LIFE STORY-

Monday, November 28, 2011

~Kete rosak~

Salam, lame dah xmenulis, makin tumpul skill aku bab penulisan ni... arini cite bit serius, aku dh start hangin sbb kete aku still xok, dh dekat 2 minggu kat bengkel just sbb xblh start&lampu batteri still on bile kete dh start... aku dh bace forum pasal benda ni, dorg suruh tukar alternator... Alternator dh tukar, tp still lampu batteri still nyala...

Pening gak kepale xde kete ni, payah tul nk bergerak, nk g kelas&mkn pn xblh...dugaan bertambah² latelly, maybe balasan kesilapan&dosa² aku selame ni... hmm.. hangin, tp ape blh buat, benda yg aku xleh nk control... benda yg aku blh control pn aku xleh nk manage ngan baik... k la, just nk jadikkan benda ni kenangan hidup... moral of the story, hargai ape yg korg ade sblm benda tu hilang...

No comments: